FABRIKANT VAN RECLAMEGADGETS | SNELLE LEVERTIJD | GRATIS ADVIES

  • Mijn account
    Inloggen
Mand:
 0
Mand
info: Je winkelmandje is leeg!
Voer in welk product u zoekt

Klachten

III. Klachten:

Klachten over goederen

III. (1) Een klacht kan worden ingediend door elke klant wiens bestelling niet werd uitgevoerd in overeenstemming met de bestelling of die goederen met gebreken heeft ontvangen.

III. (2) Klachten moeten per e-mail worden ingediend bij: reklamacje@taniegadzety.pl

III. (3) Klachten worden behandeld binnen 7 werkdagen vanaf de dag volgend op de dag van ontvangst (indien de dag volgend op de dag van ontvangst van de klacht een vrije dag is (zaterdag, zondag, feestdag), wordt de termijn voor de behandeling van de klacht gerekend vanaf de eerste werkdag volgend op de dag waarop de klacht werd ingediend).

III. Elke klacht moet een gedetailleerde beschrijving van de discrepantie bevatten.

III. (5) Elke klacht die door de klant wordt ingediend en aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, wordt individueel behandeld.

III. (6) Particulieren die goederen hebben besteld in het kader van hun beroepsactiviteit, openbare entiteiten, organisaties, instellingen en rechtspersonen zijn verplicht om de conformiteit van de goederen met de bestelling te controleren in termen van kwaliteit en kwantiteit binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen. De dag waarop de goederen worden afgehaald, wordt geacht de dag te zijn waarop ze door een koerier/ander postbedrijf gekozen door de partijen worden afgeleverd op de maatschappelijke zetel van de partij die de goederen bestelt, aangegeven in de bestelling. Een klacht die wordt ingediend na het verstrijken van de termijn van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst van de goederen, zal niet in aanmerking worden genomen.

III. Opdat een klacht in aanmerking zou worden genomen, moet de volledige zending van de gereclameerde goederen worden bewaard voor controledoeleinden.

III. 8. SpiroPrint is aansprakelijk uit hoofde van de kwaliteitsgarantie. SpiroPrint is niet aansprakelijk onder garantie.

IV. Termijn voor het indienen van klachten door natuurlijke personen die goederen kopen voor doeleinden die niet rechtstreeks verband houden met hun bedrijfs- of beroepsactiviteit (consumenten in de zin van artikel 22 1 van de wet van 23 april 1964 Burgerlijk Wetboek).

IV. 1. Consumenten zijn verplicht om de conformiteit van de goederen met de bestelling te controleren wat betreft hun kwaliteit en hoeveelheid binnen 7 dagen na de datum van ontvangst van de goederen. De dag van ontvangst van de goederen is de dag van levering per koerier/ander postbedrijf gekozen door de partijen op de maatschappelijke zetel van de partij die de goederen bestelt aangegeven in de bestelling. Klachten die worden ingediend na het verstrijken van de periode van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst van de goederen, worden niet in aanmerking genomen.

IV. 2. Kennisgeving van klachten wordt geaccepteerd op werkdagen tot 16:00 uur.

IV. (3) Klachten worden binnen 7 werkdagen vanaf de dag volgend op de dag van ontvangst in behandeling genomen. Als de dag volgend op de dag van ontvangst van de klacht een feestdag is (zaterdag, zondag, feestdag), worden de klachten behandeld op de eerste werkdag volgend op de dag van de klacht.

VIII.
Klachten over beschadigde zendingen: VIII. 1. Voorwaarde voor het indienen van een dergelijke klacht is zichtbare schade of gedeeltelijk verlies van de goederen.

VIII. 2. een klacht moet onmiddellijk na ontvangst van de goederen op het vervoersdocument worden aangetekend en in aanwezigheid van de vervoerder moet een schaderapport worden opgesteld. Reclamering dient schriftelijk te geschieden binnen 5 dagen na ontvangst van de zending. Bij beschadiging van de zending is de geadresseerde verplicht de zending ter beschikking van SpiroPrint te laten totdat de reclamatieprocedure is afgerond.

VIII. (3) Een klacht ingediend na het verstrijken van 5 dagen na de datum van aanvaarding van de zending zonder voorbehoud, heeft tot gevolg dat de aanspraken vervallen.

IX. Klachten over de levertijd:

IX. (1) De geadresseerde van een zending die de zending na de overeengekomen datum heeft ontvangen, moet dit op de vrachtbrief vermelden in aanwezigheid van een vertegenwoordiger van het koeriersbedrijf. Hij moet de datum en het tijdstip van aflevering en de reden voor de vertraging (gegeven door een vertegenwoordiger van het koeriersbedrijf) vermelden. In geval van gedocumenteerde weigering van de zending door de ontvanger, wordt de zending op kosten van de ontvanger geretourneerd naar het hoofdkantoor van SpiroPrint.

IX. Klachten met betrekking tot niet-nakoming of niet-behoorlijke nakoming van het contract voor de levering van Diensten en Aanvullende Diensten kunnen uitsluitend door Tanie.Dlugopisy.pl bij koeriersbedrijven worden ingediend. Klachten moeten binnen 7 dagen schriftelijk worden ingediend.

Om klachten in behandeling te kunnen nemen, moet een klachtenformulier worden ingevuld en geretourneerd. Hieronder vindt u de formulieren die u kunt downloaden.

Klachtenformulier pdf-bestand