FABRIKANT VAN RECLAMEGADGETS | SNELLE LEVERTIJD | GRATIS ADVIES

  • Mijn account
    Inloggen
Mand:
 0
Mand
info: Je winkelmandje is leeg!
Voer in welk product u zoekt

Regulamine

I.
Aankoopvoorwaarden: I. 1. De koopvoorwaarde is de instemming met en aanvaarding van deze algemene voorwaarden.

I. 2. Aankopen kunnen worden gedaan door natuurlijke personen (in het kader van hun bedrijfsactiviteit of als consument, d.w.z. natuurlijke personen die een aankoop doen voor privédoeleinden, d.w.z. die niet rechtstreeks verband houden met hun bedrijfs- of beroepsactiviteit - hierna gezamenlijk aangeduid als natuurlijke personen of consumenten) en instellingen, organisaties, openbare entiteiten en rechtspersonen.

I. 3. Verkoop aan natuurlijke personen, ondernemingen wordt overwogen op basis van vooruitbetaling op basis van een pro-formafactuur.

I. 4. in het geval van particulieren en bedrijven wordt de bestelling overgedragen voor uitvoering nadat de betaling is geregistreerd en de ontwerpen zijn goedgekeurd.

I. 5. Bij overheidsinstanties, organisaties, instellingen en rechtspersonen is het toegestaan om betaling binnen een uitgestelde betalingstermijn toe te staan op basis van een individuele overeenkomst tussen de partijen. SpiroPrint heeft het recht uitstel van betaling zonder opgaaf van redenen te weigeren.

I. 6 Zodra het ontwerp is geaccepteerd en de betaling is verricht, kan de klant zich niet meer terugtrekken uit de transactie.

I. 7. De rechtsgrondslag voor het uitreiken en verzenden van facturen in elektronische vorm is art. 106 van de Wet op de belasting over de toegevoegde waarde van 11 maart 2004 (Staatsblad nr. 54, item. 535) Een factuur die elektronisch wordt verzonden in overeenstemming met de wet staat gelijk aan het verzenden van een factuur op papier en vormt een boekhoudkundig document.

I.8. De eigenaar - hierna te noemen de verkoper - van de online shop www.spiroprint.pl is: SpiroPrint spółka jawna, met maatschappelijke zetel in Żary aan ul. Słowackiego 4J met NIP-nummer: 924-190-08-27, REGON: 081006270 en KRS: 404991.

II. Uitvoeringsvoorwaarden:

II. 1. een bestelling wordt gerealiseerd binnen 3 tot 14 werkdagen vanaf het moment van boeking de betaling gedaan op basis van een pro forma factuur en goedkeuring van de ontwerpen, in het geval van particulieren en bedrijven. Betalingen voor de service worden gedaan op de bankrekening van SpiroPrint Company bij Bank Santander S.A. filiaal in Żary met zetel in Żary.

II. In het geval van openbare eenheden, organisaties, instellingen en rechtspersonen wordt de bestelling binnen 3 tot 14 werkdagen vanaf het moment van goedkeuring van de ontwerpen uitgevoerd.

III. Klachten:

Klachten over goederen

III. (1) Een klacht kan worden ingediend door elke klant wiens bestelling niet werd uitgevoerd in overeenstemming met de bestelling of die goederen met gebreken heeft ontvangen.

III. (2) Klachten moeten per e-mail worden ingediend bij: reklamacje@taniegadzety.pl

III. (3) Klachten worden behandeld binnen 7 werkdagen vanaf de dag volgend op de dag van ontvangst (indien de dag volgend op de dag van ontvangst van de klacht een vrije dag is (zaterdag, zondag, feestdag), wordt de termijn voor de behandeling van de klacht gerekend vanaf de eerste werkdag volgend op de dag waarop de klacht werd ingediend).

III. Elke klacht moet een gedetailleerde beschrijving van het verschil bevatten.

III. (5) Elke klacht die door de klant wordt ingediend en aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, wordt individueel behandeld.

III. (6) Particulieren die goederen hebben besteld in het kader van hun beroepsactiviteit, openbare entiteiten, organisaties, instellingen en rechtspersonen zijn verplicht om de conformiteit van de goederen met de bestelling te controleren in termen van kwaliteit en kwantiteit binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen. De dag waarop de goederen worden afgehaald, wordt geacht de dag te zijn waarop ze door een koerier/ander postbedrijf gekozen door de partijen worden afgeleverd op de maatschappelijke zetel van de partij die de goederen bestelt, aangegeven in de bestelling. Een klacht die wordt ingediend na het verstrijken van de termijn van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst van de goederen, zal niet in aanmerking worden genomen.

III. Opdat een klacht in aanmerking zou worden genomen, moet de volledige zending van de gereclameerde goederen worden bewaard voor controledoeleinden.

III. 8. SpiroPrint is aansprakelijk uit hoofde van de kwaliteitsgarantie. SpiroPrint is niet aansprakelijk onder garantie.

IV. Termijn voor het indienen van klachten door natuurlijke personen die goederen kopen voor doeleinden die niet rechtstreeks verband houden met hun bedrijfs- of beroepsactiviteit (consumenten in de zin van artikel 22 1 van de wet van 23 april 1964 Burgerlijk Wetboek).

IV. 1. Consumenten zijn verplicht om de conformiteit van de goederen met de bestelling te controleren wat betreft hun kwaliteit en hoeveelheid binnen 7 dagen na de datum van ontvangst van de goederen. De dag van ontvangst van de goederen is de dag van levering per koerier/ander postbedrijf gekozen door de partijen op de maatschappelijke zetel van de partij die de goederen bestelt aangegeven in de bestelling. Klachten die worden ingediend na het verstrijken van de periode van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst van de goederen, worden niet in aanmerking genomen.

IV. 2. Kennisgeving van klachten wordt geaccepteerd op werkdagen tot 16:00 uur.

IV. (3) Klachten worden binnen 7 werkdagen vanaf de dag volgend op de dag van ontvangst in behandeling genomen. Als de dag volgend op de dag van ontvangst van de klacht een feestdag is (zaterdag, zondag, feestdag), worden de klachten behandeld op de eerste werkdag volgend op de dag van de klacht.

V. Herroepingsrecht van een persoon die een artikel/dienst koopt voor privédoeleinden die geen verband houden met zijn/haar bedrijfsactiviteit (consument).

V. 1 De overeenkomst komt tot stand door aanvaarding van het ontwerp of door betaling van de proforma-factuur, al naar gelang wat zich het eerst voordoet Als de eerste handeling van de consument is het aanvaarden van het ontwerp, wordt hij geacht de overeenkomst met SpiroPrint te hebben gesloten op het moment van aanvaarding. Is de eerste handeling van de consument de betaling van de proforma-factuur, dan geldt de datum van deze handeling als datum van de totstandkoming van de overeenkomst.

V. (2) De consument gaat ermee akkoord dat de bevestiging van de totstandkoming van de overeenkomst hem wordt toegezonden door het sturen van informatie naar het e-mailadres van waaruit de consument het drukwerk heeft aangeleverd.

V. 3. De consument die een overeenkomst op afstand of buiten verkoopruimten heeft gesloten, kan de overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen en zonder kosten herroepen, met de volgende uitzonderingen wat betreft het maken van kosten:indien de consument heeft gekozen voor een andere wijze van levering dan de door Spiroprint aangeboden goedkoopste gebruikelijke wijze van levering, is Spiroprint niet gehouden eventuele extra kosten van de consument aan de consument te vergoeden,De consument draagt alleen de directe kosten van het terugzenden van de goederen, tenzij Spiroprint ermee heeft ingestemd deze kosten te dragen of de consument niet heeft gewezen op de noodzaak deze kosten te dragen.

V. 4 Het herroepingsrecht van een buiten verkoopruimten of op afstand gesloten overeenkomst is niet van toepassing op overeenkomsten

1) betreffende de verlening van diensten wanneer de handelaar de dienst volledig heeft uitgevoerd met de uitdrukkelijke instemming van de consument, die vóór het begin van de uitvoering is geïnformeerd dat hij zijn herroepingsrecht zal verliezen nadat de handelaar de dienst heeft uitgevoerd;

2) wanneer de prestatie betrekking heeft op een niet-gefabriceerd artikel dat is vervaardigd volgens specificaties van de consument of bedoeld is om te voldoen aan gepersonaliseerde behoeften van de consument. Onder specificatie van de consument wordt verstaan de productie van de zaak in overeenstemming met het ontwerp van de consument, met inbegrip van naar zijn keuze gemaakte afbeeldingen, inhoud, kleuren, andere individueel voor deze consument vervaardigde productkenmerken).

V. 5 De consument kan de overeenkomst herroepen door het indienen van een verklaring met de inhoud zoals in het sjabloon in PDF-formaat bij de Algemene Voorwaarden.

Het verzenden van de verklaring voor de deadline is voldoende om de deadline te halen.VII.
Terugzending van goederen. VII. (1) Zodra de herroeping van de overeenkomst is ingediend, is de consument verplicht de goederen onmiddellijk naar SpiroPrint te sturen, binnen een termijn van ten hoogste 14 dagen gerekend vanaf de datum van herroeping van de overeenkomst.

VII. 2. De kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de consument (art. 34, lid 2 van de Wet inzake consumentenrechten).

VII. 3. SpiroPrint vergoedt de door de consument gedane betalingen binnen 14 dagen na ontvangst van de verklaring van herroeping van de overeenkomst en het bewijs van terugzending van de goederen aan SpiroPrint.

VII. 4. SpiroPrint zal de betaling terugbetalen via dezelfde betalingsmethode die de consument heeft gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk heeft ingestemd met een andere terugbetalingsmethode die geen kosten voor de consument met zich meebrengt.

VIII.
Klachten over beschadigde post: VIII. 1 Voorwaarde voor een dergelijke klacht is dat de goederen zichtbaar beschadigd of gedeeltelijk verloren zijn.

VIII. 2. een klacht moet onmiddellijk na ontvangst van de goederen op het vervoersdocument worden aangetekend en in aanwezigheid van de vervoerder moet een schaderapport worden opgesteld. Reclamering dient schriftelijk te geschieden binnen 5 dagen na ontvangst van de zending. Indien de zending beschadigd is, is de geadresseerde verplicht de zending ter beschikking van SpiroPrint te laten totdat de reclamatieprocedure is afgerond.

VIII. (3) Een reclame, ingediend na het verstrijken van 5 dagen na de dag van inontvangstneming van de zending zonder voorbehoud, heeft het verval van de aanspraken tot gevolg.

IX. Klachten over de levertijd:

IX. (1) De geadresseerde van een zending die de zending na de overeengekomen datum heeft ontvangen, moet dit op de vrachtbrief vermelden in aanwezigheid van een vertegenwoordiger van het koeriersbedrijf. Hij moet de datum en het tijdstip van aflevering en de reden voor de vertraging (gegeven door een vertegenwoordiger van het koeriersbedrijf) vermelden. In geval van gedocumenteerde weigering van de zending door de ontvanger, wordt de zending op kosten van de ontvanger geretourneerd naar het hoofdkantoor van SpiroPrint.

IX. Klachten met betrekking tot niet-nakoming of niet-behoorlijke nakoming van het contract voor de levering van Diensten en Aanvullende Diensten kunnen alleen door Tanie.Dlugopisy.pl bij koeriersbedrijven worden ingediend. Klachten moeten binnen 7 dagen schriftelijk worden ingediend.


X. Drukwerk:

X. (1) SpiroPrint is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de werken verzonden door de klant. Als de materialen illegale inhoud bevatten, kunnen we weigeren deze materialen te drukken.

X. 2. de materialen die de klant voor een bepaalde bestelling stuurt, moeten technisch overeenkomen met de parameters en specificaties die zijn aangegeven op de website: taniedlugopisy.pl in het tabblad: REALIZE ORDER / PROJECT INFORMATION.

X. 3 De Klant bevestigt dat hij/zij kennis heeft genomen van de technische vereisten waarnaar wordt verwezen in par. X.2. en verklaart dat de door hem/haar ingediende materialen aan deze eisen voldoen.

X. (4) SpiroPrint kan naar eigen inzicht door de klant toegezonden materialen die niet voldoen aan de in par. X.2. en deze materialen aan deze eisen aanpassen, dan wel de klant verzoeken materialen toe te zenden die voldoen aan de in paragraaf X.2 genoemde eisen. X.2. Indien SpiroPrint zelf de ingezonden materialen aanpast aan de technische eisen als bedoeld in paragraaf X.2. X.2., kan de inhoud van het materiaal en de grafische vorm worden gewijzigd. SpiroPrint zal de klant van deze wijziging op de hoogte stellen alvorens met de gewijzigde materialen verder te gaan. De klant is verplicht om het ingediende ontwerp te controleren op inhoud (inclusief grammatica en spelling) en grafische vorm. SpiroPrint zal alleen een geaccepteerde order verwerken.

X. Indien de klant problemen heeft met de inhoudelijke of grafische controle van het ontwerp, is hij verplicht SpiroPrint hiervan op de hoogte te stellen. Aanvaarding van het ontwerp heeft tot gevolg dat het voor uitvoering wordt doorgezonden. Na ontvangst van de aanvaarding door de klant is SpiroPrint niet verantwoordelijk voor eventuele inhoudelijke (inclusief grammaticale en spelfouten) en grafische fouten in het ontwerp.

X. 6 De opdrachtvoltooiingsdatum wordt verlengd met de tijd gedurende welke SpiroPrint het materiaal van de klant aanpast aan de technische vereisten bedoeld in pt. X. 2.

X. 7. SpiroPrint archiveert geen beeldbestanden. Bestanden die na 30 dagen op de FTP-server staan en bij bestellingen zijn geüpload, worden verwijderd.

XI. SpiroPrint is niet verantwoordelijk voor:

(a) Het afdrukken van inhoudelijk onjuist voorbereide werken;

b) Het drukken van door de klant geaccepteerde werken die technische, kwantitatieve, kleur - goederen en drukfouten bevatten;

c) Vertragingen in de levering van materialen door externe koeriers;

d) Vertragingen in het afdrukken die zijn ontstaan als gevolg van externe factoren buiten de controle van TanieDłgopisy.pl, stroomstoringen, vertragingen in de levering van materialen bestemd voor het afdrukken, enz;

e) Vertraging in de opleverdatum als gevolg van de deadline voor het aanleveren van correcte gegevens door de klant;

f) Voor het tijdig overmaken van gelden tussen de bank van de klant en onze bank;

g) De aan de klant geleverde en door de klant bestelde hoeveelheid van het product, mits binnen +-3% van de bij aankoop bestelde hoeveelheid.

h) SpiroPrint is niet verantwoordelijk voor de tijdigheid van koerierszendingen. Klachten over de kwaliteit van koerierszendingen worden alleen in behandeling genomen op vertoon van de schadedocumenten (zie punt III).

XII. SpiroPrint behoudt zich het recht voor om de regels te wijzigen, informatie over de wijziging zal worden geplaatst op de hoofdpagina.

XIII. Alle geschillen die voortvloeien uit de door partijen gesloten overeenkomst, daaronder begrepen die in verband met ondeugdelijke nakoming, niet-nakoming van de overeenkomst, alsmede ter zake van schadevergoeding, zullen worden berecht door de rechter die bevoegd is in de vestigingsplaats van SpiroPrint.In geval van een geschil met een consument zal de lokale jurisdictie van de rechter van toepassing zijn.

INFORMATIECLAUSULE

In overeenstemming met artikel 13 van Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27.04.2016. betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming) (PB L. 2016, Nr. 119) - hierna RODO - deel ik u mede dat:

  1. De beheerder van uw persoonsgegevens is SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary.
  2. Uw persoonsgegevens worden verwerkt om uw bestelling te verwerken - op basis van artikel 6, lid 1, onder b), van de Algemene Verordening Gegevensbescherming van 27 april 2016, op basis van uw vrijwillige toestemming;
  3. U kunt de toestemming die u hebt gegeven op elk moment intrekken, waarbij de intrekking van de toestemming geen invloed heeft op de rechtmatigheid van de verwerking die is uitgevoerd op basis van de toestemming voordat deze werd ingetrokken;
  4. Het verstrekken van alle persoonsgegevens is echter vrijwillig:
    1. het verstrekken van gegevens zoals naam, e-mailadres en telefoonnummer is noodzakelijk voor het opstellen en verzenden van een commerciële aanbieding, het verzenden van een e-factuur, het uitvoeren van de voorwaarden van het contract.
    2. Het verstrekken van persoonsgegevens is vrijwillig; een weigering om gegevens te verstrekken kan echter tot gevolg hebben dat de verwerking van de bestelling wordt geweigerd.
  5. In verband met de verwerking van gegevens voor het doel aangegeven in paragraaf. 3, kunnen uw persoonsgegevens beschikbaar worden gesteld aan andere ontvangers of categorieën ontvangers van persoonsgegevens:
    1. entiteiten die bevoegd zijn om uw persoonsgegevens te ontvangen op basis van de relevante wetgeving;
    2. entiteiten die uw persoonsgegevens verwerken namens de Verwerkingsverantwoordelijke op basis van een met de Verwerkingsverantwoordelijke gesloten overeenkomst voor het toevertrouwen van de verwerking van persoonsgegevens (zogenaamde Verwerkers), bijvoorbeeld verzekeringsmaatschappijen en banken.
  6. Uw persoonsgegevens worden opgeslagen voor een periode van:
    1. één jaar vanaf de datum van uw toestemming voor de verwerking van uw persoonsgegevens, die zijn verzameld voor commerciële doeleinden, terwijl de onmiddellijke totstandkoming van een overeenkomst niet heeft plaatsgevonden, d.w.z. verwerkt ten behoeve van een eventuele presentatie van een offerte.
    2. SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna mag net als de Beheerder persoonsgegevens opslaan zolang het legitieme belang dit toelaat, dat niet belangrijker is dan het recht op privacy van de persoon. Zelfs als SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna geen noodzaak heeft om persoonsgegevens te bewaren, kan de opslag ervan wettelijk verplicht zijn (bijv. commerciële of belastingwetgeving). In dergelijke gevallen mogen de gegevens alleen worden gebruikt om te voldoen aan de wettelijke vereisten en mogen ze niet op een andere manier worden geraadpleegd.
  7. Uw persoonlijke gegevens worden niet doorgegeven buiten de Europese Economische Ruimte/internationale organisatie.
  8. Uw persoonlijke gegevens worden niet gebruikt voor geautomatiseerde besluitvorming, waaronder profilering.
  9. U hebt het recht op toegang tot de inhoud van uw gegevens en het recht op rectificatie, wissing, beperking van de verwerking, het recht op gegevensoverdraagbaarheid, het recht om bezwaar te maken, het recht om uw toestemming voor verwerking te allen tijde in te trekken zonder dat dit van invloed is op de rechtmatigheid van de verwerking die plaatsvindt op basis van de toestemming die is gegeven voordat deze werd ingetrokken. Een verklaring van intrekking van de toestemming voor de verwerking van persoonsgegevens moet schriftelijk of elektronisch worden ingediend bij rodo@spiroprint.pl.
  10. U hebt het recht om een klacht in te dienen bij GIODO/voorzitter van het Bureau Bescherming Persoonsgegevens als u van mening bent dat de verwerking van uw persoonsgegevens onwettig is.